Estalvia 32€ (inclou Temari volum 1 i 2, i accés gratuït al Curs Or). Gaudeix de 5% de descompte online!
85,80 €
57,00 €
¿Qué incluye? | |
Temes: 13 a 25 | Actualitzat: segons LOMLOE i Decret 21/2023, de 7 de febrer |
GRATIS* Curs Or | Desenvolupat per a una preparació efectiva |
*Consulta els llibres necessaris per accedir GRATIS al Curs Or.
Detalles | add clear |
Descripción | add clear |
L’editorial MAD i Xaloc Oposicions us ofereixen una nova edició del temari d’Educació Infantil per a l’accés al cos de Mestres segons el programa oficial vigent.
En aquest volum incloem els temes 13 a 25, elaborats tenint en compte la Llei Orgànica 3/2020, de 29 de desembre, per la qual es modifica la Llei Orgànica 2/2006, de 3 de maig, d’Educació (LOMLOE) i el Decret 21/2023, de 7 de febrer, d’ordenació dels ensenyaments de l’educació infantil.
Tots els temes han estat redactats amb profunditat i rigor per assegurar una preparació eficaç i completa i, tot atenent als criteris establerts, a més del desenvolupament dels continguts responent fidelment els epígrafs, inclouen índex, introducció, conclusió, glossari, esquema i bibliografia especialitzada
Índice | add clear |
Tema 13. La programació en el primer cicle d’educació infantil. Objectius, continguts i metodologia adequada per als nens i nenes de zero a tres anys
Tema 14. La programació en el segon cicle d’educació infantil. Objectius, continguts i propostes metodològiques més adequades per a aquest cicle. Les diferents unitats de programació. La continuïtat entre l’educació infantil i primària. Mesures curriculars i vies de coordinació
Tema 15. La funció del mestre o mestra a l’educació infantil. La intencionalitat educativa. Relacions interactives entre l’infant i l’educador. El mestre com a membre de l’equip educatiu i en la seva relació amb les famílies
Tema 16. L’organització dels espais i del temps. Criteris per a una adequada distribució i organització espacial i temporal. Rutines i ritmes. L’avaluació dels espais i del temps
Tema 17. Equipament, material didàctic i materials curriculars a l’educació infantil. Selecció, utilització i avaluació dels recursos materials
Tema 18. El desenvolupament del llenguatge. Llenguatge i pensament. Evolució de la comprensió i de l’expressió. La comunicació no verbal. Problemes més freqüents del llenguatge infantil
Tema 19. L’ensenyament i l’aprenentatge de la llengua a l’educació infantil. Tècniques i recursos per a la comprensió i l’expressió oral. La intervenció educativa en el cas de llengües en contacte
Tema 20. La literatura infantil. El conte: valor educatiu. Criteris per seleccionar, utilitzar i narrar contes orals o escrits. Activitats a partir del conte. La biblioteca d’aula
Tema 21. L’educació musical en educació infantil. El descobriment del so i del silenci. Característiques i criteris de selecció de les activitats musicals. Els recursos didàctics. El folklore popular
Tema 22. Evolució de l’expressió plàstica en els nens i nenes. Elements bàsics del llenguatge plàstic. Objectius, continguts, materials, activitats, estratègies metodològiques i d’avaluació de l’expressió plàstica. Models i estereotips
Tema 23. L’expressió corporal. El gest i el moviment. L’expressió corporal com a ajuda a la construcció de la identitat i l’autonomia personal. Joc simbòlic i joc dramàtic. Les activitats dramàtiques
Tema 24. La influència de la imatge en l’infant. Lectura i interpretació d’imatges. El cinema, la televisió i la publicitat. Criteris de selecció i utilització de materials audiovisuals i de les noves tecnologies en l’Educació Infantil
Tema 25. Formació de capacitats relacionades amb el desenvolupament logicomatemàtic. Recursos didàctics i activitats adequades a l’etapa d’educació infantil
1533
Total plazas convocadas