Estalvia 32€ (inclou Temari volum 1 i 2, i accés gratuït al Curs Or). Gaudeix de 5% de descompte online!
85,80 €
57,00 €
¿Qué incluye? | |
Temes: 14 a 25 | Elaborats segons la Llei Orgànica 3/2020, de 29 de desembre |
Tractats amb profunditat i rigor | Desenvolupat per a una preparació efectiva |
*Amb la compra del Paquet Estalvi.
Detalles | add clear |
Descripción | add clear |
MAD i Xaloc Oposicions us ofereixen una nova edició del temari de Audició i Llenguatge per a l’accés al cos de Mestres segons el programa oficial vigent. En aquest volum incloem els temes 14 a 25, elaborats tenint en compte la Llei Orgànica 3/2020, de 29 de desembre, per la qual es modifica la Llei Orgànica 2/2006, de 3 de maig, d’Educació (LOMLOE), el Decret 175/2022, de 27 de setembre, d’ordenació dels ensenyaments de l’educació bàsica i el Decret 21/2023, de 7 de febrer, d’ordenació dels ensenyaments de l’educació infantil.
Tots els temes han estat redactats amb profunditat i rigor per assegurar una preparació eficaç i completa i, tot atenent als criteris establerts, a més del desenvolupament dels continguts responent fidelment els epígrafs, inclouen índex, introducció, conclusió, glossari, esquema i bibliografia especialitzada.
Índice | add clear |
Tema 14. Les necessitats educatives especials dels alumnes amb discapacitat motriu. Aspectes diferencials del desenvolupament de la comunicació i del llenguatge. Identificació de les necessitats educatives especials d’aquests alumnes
Tema 15. La intervenció del mestre d’audició i llenguatge amb els alumnes amb discapacitat motriu. Criteris per a l’elaboració de les adaptacions curriculars. Ajuts tècnics per a la comunicació: tipus i criteris d’ús
Tema 16. Les NEE dels alumnes amb discapacitat intel·lectual. Aspectes diferencials en el desenvolupament de la comunicació i del llenguatge. Identificació de les NEE d’aquests alumnes
Tema 17. La intervenció del/la MALL amb alumnes amb discapacitat intel· lectual. Criteris per elaborar adaptacions curriculars
Tema 18. Les necessitats educatives especials dels alumnes amb autisme o altres alteracions greus de la personalitat. Aspectes diferencials en el desenvolupament de la comunicació i del llenguatge. Identificació de les NEE d’aquests alumnes
Tema 19. La intervenció del/la MALL amb alumnes amb autisme o amb alteracions greus de la personalitat. Criteris per a l’elaboració d’adaptacions curriculars
Tema 20. Les necessitats educatives especials dels alumnes amb alteració de la parla. Aspectes diferencials en el desenvolupament de la comunicació i el llenguatge
Tema 21. Identificació de les necessitats educatives especials dels alumnes amb alteració de la parla
Tema 22. La intervenció del mestres d’audició i llenguatge amb els alumnes amb alteracions de la parla. Criteris per a l’elaboració d’adaptacions curriculars
Tema 23. Les necessitats educatives especials dels alumnes amb alteracions del llenguatge. Aspectes diferencials en el desenvolupament de la comunicació i el llenguatge
Tema 24. Identificació de les necessitats educatives especials dels alumnes amb alteració del llenguatge
Tema 25. La intervenció del mestre d’audició i llenguatge amb els alumnes amb alteracions del llenguatge. Criteris per a l’elaboració d’adaptacions curriculars
285
Total plazas convocadas