Estalvia 32€ (inclou Temari volum 1 i 2, i accés gratuït al Curs Or). Gaudeix de 5% de descompte online!
85,80 €
57,00 €
¿Qué incluye? | |
Temes: 1 a 13 | Elaborats segons la Llei Orgànica 3/2020, de 29 de desembre |
Tractats amb profunditat i rigor | Desenvolupat per a una preparació efectiva |
*Amb la compra del Paquet Estalvi.
Detalles | add clear |
Descripción | add clear |
MAD i Xaloc Oposicions us ofereixen una nova edició del temari de Audició i Llenguatge per a l’accés al cos de Mestres segons el programa oficial vigent. En aquest volum incloem els tretze primers temes, elaborats tenint en compte la Llei Orgànica 3/2020, de 29 de desembre, per la qual es modifica la Llei Orgànica 2/2006, de 3 de maig, d’Educació (LOMLOE), el Decret 175/2022, de 27 de setembre, d’ordenació dels ensenyaments de l’educació bàsica i el Decret 21/2023, de 7 de febrer, d’ordenació dels ensenyaments de l’educació infantil.
Tots els temes han estat redactats amb profunditat i rigor per assegurar una preparació eficaç i completa i, tot atenent als criteris establerts, a més del desenvolupament dels continguts responent fidelment els epígrafs, inclouen índex, introducció, conclusió, glossari, esquema i bibliografia especialitzada.
Índice | add clear |
Tema 1. L’evolució de l’educació especial a Europa en les últimes dècades: de la institucionalització i del model clínic a la normalització de serveis i al model pedagògic
Tema 2. L’educació especial en el marc de la LOGSE. El seu desenvolupament normatiu. El concepte d’alumnes amb necessitats educatives especials
Tema 3. El procés d’identificació i de valoració de les necessitats educatives especials dels alumnes i la seva relació amb el currículum. Decisions d’escolarització
Tema 4. El centre ordinari i la resposta a les necessitats especials dels alumnes. El projecte educatiu i el projecte curricular en relació amb aquests alumnes. Les adaptacions curriculars
Tema 5. El centre específic d’educació especial. Característiques del projecte educatiu i del projecte curricular: referents bàsics i criteris per a la seva elaboració
Tema 6. Els recursos materials i personals per a l’atenció de l’alumnat amb necessitats específiques de suport educatiu. Recursos de l’escola. Recursos externs a l’escola. Col·laboració entre serveis específics i serveis ordinaris
Tema 7. Conceptes bàsics sobre la comunicació i el llenguatge. Adquisició i desenvolupament de la comunicació i el llenguatge i la seva relació amb el pensament social i afectiu
Tema 8. Bases anatòmiques, fisiològiques i neurològiques del llenguatge. Processos de codificació i descodificació lingüística. Descripció i anàlisi dels components del llenguatge
Tema 9. Característiques del llenguatge dels alumnes d’educació infantil i primària. Alteracions del llenguatge més freqüents en aquestes etapes educatives. Actuacions preventives
Tema 10. Sistemes alternatius i augmentatius de comunicació. El procés d’avaluació i presa de dedicions relacionat amb els sistemes alternatius. El procés d’intervenció
Tema 11. Les necessitats educatives especials dels alumnes amb deficiència auditiva. Aspectes diferencials en el desenvolupament de la comunicació i el llenguatge
Tema 12. Identificació de les necessitats educatives especials dels alumnes amb deficiència auditiva. Sistemes de detecció del dèficit auditiu
Tema 13. La intervenció del mestre d’audició i llenguatge amb els alumnes amb deficiència auditiva. Criteris per a l’elaboració d’adaptacions curriculars. Ajudes tècniques per a la comunicació: tipus i criteris d’utilització
285
Total plazas convocadas