

Inclou Temaris volum 1 i 2. Gaudeix de 5% de descompte online!
60,80 €
57,00 €
Què inclou? | |
Temes: 14 - 25 | Actualitzat |
Preparació eficaç i completa | Redactats amb profunditat i rigor |
Detalles | add clear |
Descripción | add clear |
Temari d’Audició i Llenguatge per a l’accés al cos de mestres segons el programa oficial vigent.
En aquest volum incloem els temes 14 a 25, elaborats tenint en compte la Llei Orgànica 2/2006, de 3 de maig, d’Educació i el Decret 119/2015, del 23 de juny, d’ordenació dels ensenyaments de l’educació primària.
Tots els temes han estat redactats amb profunditat i rigor per assegurar una preparació eficaç i completa i, tot atenent als criteris establerts, a més del desenvolupament dels continguts responent fidelment els epígrafs, inclouen índex, introducció, conclusió, glossari, esquema y bibliografia especialitzada.
Índice | add clear |
Tema 14. Les necessitats educatives especials dels alumnes amb discapacitat motriu. Aspectes diferencials del desenvolupament de la comunicació i del llenguatge. Identificació de les necessitats educatives especials d’aquests alumnes.
Tema 15. La intervenció del mestre d’audició i llenguatge amb els alumnes amb discapacitat motriu. Criteris per a l’elaboració de les adaptacions curriculars. Ajuts tècnics per a la comunicació: tipus i criteris d’ús.
Tema 16. Les NEE dels alumnes amb discapacitat intel•lectual. Aspectes diferencials en el desenvolupament de la comunicació i del llenguatge. Identificació de les NEE d’aquests alumnes.
Tema 17. La intervenció del/la MALL amb alumnes amb discapacitat intel•lectual. Criteris per elaborar adaptacions curriculars.
Tema 18. Les necessitats educatives especials dels alumnes amb autisme o altres alteracions greus de la personalitat. Aspectes diferencials en el desenvolupament de la comunicació i del llenguatge. Identificació de les NEE d’aquests alumnes.
Tema 19. La intervenció del/la MALL amb alumnes amb autisme o amb alteracions greus de la personalitat. Criteris per a l’elaboració d’adaptacions curriculars.
Tema 20. Les necessitats educatives especials dels alumnes amb alteració de la parla. Aspectes diferencials en el desenvolupament de la comunicació i el llenguatge.
Tema 21. Identificació de les necessitats educatives especials dels alumnes amb alteració de la parla.
Tema 22. La intervenció del mestres d’audició i llenguatge amb els alumnes amb alteracions de la parla. Criteris per a l’elaboració d’adaptacions curriculars.
Tema 23. Les necessitats educatives especials dels alumnes amb alteracions del llenguatge. Aspectes diferencials en el desenvolupament de la comunicació i el llenguatge.
Tema 24. Identificació de les necessitats educatives especials dels alumnes amb alteració del llenguatge.
Tema 25. La intervenció del mestre d’audició i llenguatge amb els alumnes amb alteracions del llenguatge. Criteris per a l’elaboració d’adaptacions curriculars.
179
Total plazas convocadas
Alertas MAD
¿Quieres estar informado de todas las oposiciones que sean de tu interés?
